Saturday, September 22, 2012

So, I was at the H&M pre-launch event the past Thursday evening.

Oh my, oh my.

I am just loving it so much in there. Simply because, walk right up to the second level - eye candies everywhere.

Of course that's the men's department. And all the clothing, I find it reasonably affordable.

Back to the launch, plentiful of celebrities be it male or female, gay or not. For sure, worth attending.

Mo√ęt  free-flowing, drink and shop. What more can I ask. The kind of happy hour I would just love to get right into after work at 6.

Bought couple of things there, got additional 20% off for all VIPs.

To those queuing up for the grand opening tomorrow at 11 am, head right up to the second level.

Cheers to a great weekend you guys !

*Pictures are in my Facebook (the other Facebook).

7 comments:

Eric Hah said...

Tot you weren't on Facebook??? LOL.. I wanna see the pics!!

J-boy said...

OMG you are VIP??? SOOOOOOO COOOLLLL!!!! :D I'm so jealous hahaha... I will be queuing up with the masses on Saturday :P

chaiminhuei said...

I want a discount too (although I am still too broke to do any damage). I don't see what's the big hype with H&M, I couldn't find anything I wanted when I went to the store in HK...

I'll just wait for the hype to cool down like it did with COMMONLO.

JokerPJ said...

tsk tsk tsk~ bahagia nye~ can see can touch can buy can bring home...

Chen Xing said...

@Eric Hah: Eh, I am on Facebook.

How come there's no "like" from you on the picture ?

Lol...

@J-boy: It was fashionably awesome right the store ?

@chaiminhuei: Well, fashion is about picking up the right kind of style which suits you and matching it correctly.

So a lot of times (from my personal experience) you got to go out pretty much often to eye for clothes.

;)

@JokerPJ: Hahaha, how come your comment seems to have other hidden meaning in it ?

Lol...

JokerPJ said...

cause you think too much? lolll

=PPP

Chen Xing said...

@JokerPJ: Hmm...maybe.